Hotellino Istanbul- Sirkeci Hotel Group

8,4
Дуже добре (300)

Ще фотоЩе фото
Ще фотоЩе фото
Ще фотоЩе фото
Ще фотоЩе фото
Ще фотоЩе фото
Ще фотоЩе фото
Ще фотоЩе фото
Ще фотоЩе фото

Варіанти номерів

Рейтинг готелю

8,4
Дуже добреКількість рецензій: 300

"Very good city hotel. Good for sightseeing with access to public transportation. Great rooms and fantastic service. Awesome vibe."

Чудовий міський готель

8,4
Дуже добреКількість рецензій: 300

"Friendly service. Professional service. Wonderful sightseeing. Clean hotel facilities."

Чудовий міський готель

WiFi
10,0
Cleanliness
9,8
Service
9,6
Location
9,6

Розташування

9,6

Great location

Lots of historical sites. Recommending places to eat. Great hotel location.

Корисна інформація

Реєстрація з:
14:00
14:00
Виїзд до:
12:00
12:00

Опис готелю

Якщо ви хочете зупинитися у самому центрі м. Стамбул, обирайте Hotellino, тоді Бані Джагалоглу і Ринок спецій будуть всього за 15 хв пішки від вас. Пропонуються такі вигоди: цілодобовий бізнес-центр, пришвидшена реєстрація та експрес-виїзд. Трансфер із/до аеропорту доступний за додаткову оплату цілодобовий доступ, також надається самостійне паркування (за додаткову плату).

Зручності

Харчування

Інтернет

Консьєрж

Бізнес

Обслуговування номерів

У номерах

Фен, Міні-бар, Опалення, Телефон, Халат, Кондиціонер, Праска, Телевізор, Сейф, Ванна

Інтернет

Доступ до Інтернету, Wi-Fi

Автостоянка і транспорт

Трансфер до аеропорту, Послуги трансферу, Прокат автомобілів, Автостоянка

Послуги

Приміщення для зберігання багажу, Дзвінок-"будильник", Консьєрж, Обслуговування номерів, Пункт обміну валют, Догляд за дитиною, Чищення взуття

Загальні

Пральня, Стійка реєстрації гостей, Опалення, Телефон, Магазини, Wi-Fi, Персонал розмовляє кількома іноземними мовами, Телевізор, Для некурців, Сейф, Ліфт

Правила

Пришвидшена процедура реєстрації виїзду, Пришвидшена процедура реєстрації заїзду, Цілодобова стійка реєстрації гостей

Харчування

Ресторан, Безкоштовна вода у пляшках, Кафе, Бар

Дозвілля

Бібліотека

Бізнес

Бізнес-центр, Приміщення для проведення засідань