Історія Skyscanner

Розширюємо межі вашого світу

Наша ціль — змінити світ подорожей.

Приєднуйтеся до нас

Прес-служба

Перегляньте контактні дані для запитів ЗМІ.

Зв'язатися з нами

Блог компанії

Отримуйте інформаційні розсилки та останні новини.

Прочитати новини

Фірмові матеріали

Отримайте доступ до наших фотографій, зображень продуктів і логотипів.

Переглянути

Хочете поспілкуватися з нашим офіційним представником?

Зверніться до нашої прес-служби.

Браян
Дав

Головний виконавчий директор

Займав керівні посади в компаніях Microsoft, Amazon і Skype. У 2015 році Брайан приєднався до команди Skyscanner та успішно очолює роботу різних відділів, відповідальних за розробку, проектування, аналіз і обробку даних, дизайн й інфраструктуру. Його призначили Головним виконавчим директором у 2018 році.

Рут
Чандлер

Директор з персоналу

Рут вірить, що «великі люди творять великі діла». Тому вона зі своїм відділом підтримує розвиток більше 1000 співробітників Skyscanner.

Стюарт
Мідлтон

Комерційний директор

Стюарт очолює комерційний відділ і відповідає за те, щоб найкращі пропозиції були доступні для всіх мандрівників на всіх ринках.

Джоанна
Лорд

Директор з маркетингу

Протягом усієї своєї неординарної кар'єри Джоанна завжди вважала своєю місією створення яскравих брендів, які роблять великі справи, красиво і невимушено об'єднуючи людей, залишаючи свій слід в історії.

Колін
МакЛелан

Фінансовий директор

Перш ніж стати Фінансовим директором, Колін тимчасово виконував обов'язки Головного виконавчого директора Skyscanner в Японії (спільна компанія з Yahoo! Japan) і працював над фінансовою стороною договору про придбання Skyscanner корпорацією Ctrip (тепер Trip.com Group) у 2016 році.

Х'ю
Айткен

Директор з комерційних питань

Х'ю понад 15 років працює в індустрії туризму, співпрацюючи з аеропортами та авіакомпаніями. У Skyscanner він займається питаннями міжнародних партнерств.

Стівен
Панг

Віце-президент з управління продуктом

Стівен приєднався до команди, коли Skyscanner придбав засновану ним китайську туристичну компанію, що допомогло нам наростити свою присутність на міжнародному ринку. У Skyscanner він працює над розробкою нових продуктів і напрямків.

Філіп
Філіпов

Віце-президент з питань стратегії

Раніше Філіп керував кількома комерційними напрямками в Skyscanner: продуктами в секторі B2B, рекламою та готелями. Зараз він розробляє стратегію розвитку Skyscanner: визначає нові бізнес-можливості та шукає шляхи для зростання компанії.

П'єро
Сьєрра

Віце-президент з управління продуктом

П'єро зробив кар'єру на доставці споживчих товарів найвищої якості. Такий підхід до роботи він зберігає і в Skyscanner, допомагаючи нам ставити інтереси клієнта вище власних.

Емілі
Гроссман

Головний менеджер з росту додатків

У Skyscanner Емілі розробляє стратегії росту додатків і загалом добре знається на їх просуванні на мобільних пристроях.

Роб
Міллер

Директор юридичного відділу

Роб — досвідчений головний юрист із технічних питань, він відповідає за правові, регуляторні питання, а також за зв’язки з громадськістю у всьому світі. Завдяки Skyscanner він може забронювати поїздки, щоб бачити всі матчі «Арсеналу», де б вони не грали!

Гарет
Вільямс

Співзасновник та Голова компанії

У 2003 році Гарет і двоє його друзів заснували компанію Skyscanner, щоб знайти простий спосіб порівнювати ціни на авіарейси. У той час для цього використовували електронну таблицю Excel. Але і зараз, коли компанія Skyscanner вийшла далеко за межі невеликої кімнати в будинку Гарета, її мета — зробити подорожі простими для всіх — залишається незмінною.

Наша історія

2003

Після реєстрації компанії у 2001 році її співзасновник Гарет Вільямс запустив Skyscanner зі невеликої кімнати у своєму будинку. Наступного року ми відкрили наш перший офіс в Единбурзі.

2007

Ми отримали фінансування серії A в розмірі 1,5 млн фунтів стерлінга від Scottish Equity Partners. У 2008 році вони вклали в наш розвиток ще 1 млн фунтів стерлінга.

2008

Уперше мільйон користувачів використали нашу систему за один день.

2009

Наш веб-сайт доступний 30 мовами по всьому світу.

2011

Внаслідок активного зростання в азіатському регіоні ми відкрили офіс у Сінгапурі. А у Великобританії ми придбали туристичний стартап Zoombu. Ми також запустили додаток Skyscanner.

2013

Отримано інвестиції від Sequoia Capital. Цього ж року Skyscanner розширює сферу своїх інтересів, придбавши іспанську компанію Fogg і додавши можливість прокату автомобілів у додатку. Крім того, ми відкрили офіс у Маямі.

2014

Цього року ми придбали будапештську компанію з розробки додатків Distinction. У нашому додатку з'явилася можливість пошуку номера в готелі. Ми почали надавати аналітичні дані представникам туристичної індустрії за допомогою нової платформи B2B. Крім того, ми придбали китайський туристичний пошуковий сайт Youbibi.

2015

Ми відкрили новий офіс в Лондоні і запустили нову компанію в Азії, об'єднавшись з Yahoo! Japan. Ми також стали першою в світі системою метапошуку подорожей, за допомогою якої авіакомпанії можуть приймати прямі бронювання через сторонню службу, використовуючи програму New Distribution Capabilities.

2016

На початку року п'ять нових партнерів інвестували 128 млн фунтів, щоб підтримати та прискорити наше зростання. У кінці року Skyscanner придбала корпорація Ctrip (тепер Trip.com Group) за 1,4 млрд фунтів. Це найбільша покупка в історії туристичного бізнесу в Європі.

2017

Ми підсилили наші функції відгуків і рекомендацій, придбавши платформу соціального контенту Twizoo.

2018

Гарет став Головою компанії, роблячи ставки на довгострокові перспективи Skyscanner. Наш Технічний директор Браян Дав став Головним виконавчим директором.

2019

Щоб допомогти мандрівникам вибирати рейси з низьким рівнем шкідливих викидів, ми додаємо спеціальну позначку на сайті. Це один з кроків на шляху до переходу до сучасних і екологічно сталих подорожей в усьому світі. Щомісяця послугами Skyscanner користуються понад 100 мільйонів людей.

Новий дизайн і рішучий підхід

Ми віримо, що подорожі здатні змінювати нас. А ми змінюємо способи подорожувати.

Дізнайтеся, що нового